FANDOM

Mewtwo - Jedna z kluczowych postaci w tzw. "Maniance".

Podczas walki Edytuj

Double walka przeciwko Deoxysowi

poziom - taki sam jak u najsilnejszego poka gracza.

ruchy - Confusion, PsyBeam, Shadow Ball, X-scissor

Jaskinia Początku

poziom 60

ruchy - Psyshock, Calm Mind, Toxic, Hail

Episode Mewtwo

poziom 55

ruchy - Laser Focus, Psywave, Confusion, Disable

Historia Edytuj

Mewtwo został stworzony przez manipulację genów. Opiekował się nim Dr. Fuji, który także dowodził grupie naukowcom tworzącym ostatecznego pokemona. Pewnego dnia, gdy był uczony jak chodzić, zauważył Amber, córkę Fuji'ego. Bardzo się polubili i zostali przyjaciółmi. Amber była bardzo chora, więc Fuji chciał użyć tej samej technologii co u Mewtwo by podtrzymać ją przy życiu. Po wielu miesiącach Amber zmarła. Mewtwo nie mógł się z tym pogodzić, więc kompletnie rozwalił bazę naukowców. Potem Mewtwo zaczął być wykorzystywany przez Team Rocket. Gdy przejrzał na oczy, bardzo się wkurzył, że przez ten czas był wykorzystywany do złych rzeczy i nawet o tym nie wiedział. Pomógł Redowi zniszczyć bazę Rocketów (Red o tym nie wiedział) co doprowadziło go do zrozumienia swojego przeznaczenia. Ma chronić Pokemony na tym świecie. Oczywiście dalej czuł odrazę do ludzi. Podczas ataku na bazę Team Flare poznał Darkraia i Cresselię. Zostali dobrą drużyną. W okolicach Pokemon Ultra Moon zauważył, że dziwna czarna dziura w Altar of Moone klonuje legendarne pokemony. Postanowił zabrać się za robotę i zniszczyć tą dziurę, co mu się nie udało. W tym czasie poznał nowego rywala - Necrozmę. Podczas wydarzeń z Manii pomagał graczowi pokonać Deoxysa.

Relacje Edytuj

Gracz - Mewtwo uważa gracza za silną duchem osobę. Dzięki niemu zrozumiał, że ludzie nie koniecznie są źli.

Cresselia - Mewtwo uważa, że Cresselia jest dobrą partnerką i współ-pracownikiem.

Darkrai - Mimo, że myśli to o nim samo co Cresselii, w głębi serca boi się go, ale nie może tego przyznać.

Necrozma - Mewtwo nie lubi Necrozmy z powodu, że myśli, że Necrozma może być silniejsza od niego. A oczywiście to ON jest ostatecznym pokemonem, a nie czarny kryształowy potwór z wielkimi łapami